سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرکز تخصصی تعمیرات سخت افزار ایران

نمایندگی شارپ با همکاری تیمی از زبده‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان، در تلاش است تا ارائه‌دهند? بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوز? فروش و تعمیر محصولات شارپ باشد. نمایندگی شارپ در راستای نیل به اهداف خویش، تمامی امکانات و تجهیزات روز دنیا را فراهم ساخته و در اختیار کارشناسان و کادر فنی خویش قرار داده است.

تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی شارپ یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر شارپ، مطرح گردد.

خدمات نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ ارائه‌‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، فروش و بهسازی مرتبط با انواع پرینتر و دستگاه کپی شارپ به متقاضیان گرامی است. خدمات ارائه شده در نمایندگی شارپ به دلیل تمرکز بر این دو محصول –یعنی پرینتر و دستگاه کپی- برخوردار از بالاترین سطح کیفی است. دستگاه‌های کپی و پرینترهای تعمیر شده در این مرکز به دلیل استفاده از برترین متدهای تعمیر و بکارگیری پیشرفته‌ترین تجهیزات، کیفیت نخستین خود را بازیافته و بدل به دستگاهی بی‌عیب‌ونقص می‌گردند.

برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی شارپ عبارتند از: تعمیر مین برد دستگاه کپی شارپ، تعمیر کاغذکش دستگاه کپی شارپ، تعمیر برد فتوکپی شارپ، تعمیر یونیت فتوکپی شارپ و… ، تعمیر درام پرینتر شارپ، تعمیر لیزر پرینتر شارپ، تعمیر پیکاپ رولر پرینتر شارپ، تعمیر فیوزینگ پرینتر شارپ و … . شایان ذکر است کلیه خدمات به دلیل ابعاد و وزن بالای این دو دستگاه و عدم امکان جابجایی و تحویل آنها به تعمیرگاه، به صورت تعمیر در محل ارائه می‌گردد.

 

نمایندگی فتوکپی شارپ

تعمیر فتوکپی شارپ با رعایت تمامی پارامترهای لازم و بایسته در نمایندگی شارپ انجام می‌پذیرد. پارامترهایی چون عیب‌یابی تخصصی و تشخیص دقیق نوع اشکال پیش آمده و قطعه معیوب، استفاده از کارامدترین، برترین و بروزترین روش‌های تعمیر و و تعویض قطعات، بکارگیری پیشرفته‌ترین و جدیدترین ابزار و تجهیزات تعمیر، استفاده از قطعات اورجینال و شرکتی در صورت نیاز به تعویض یک یا چند قطعه، تست عملکرد دستگاه پس از تعمیر و یا تعویض یک قطعه و … .

برخی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی فتوکپی شارپ عبارتند از: عملیات مربوط به شارژ کاتریج، رفع مشکلات مربوط به یونیت فیدر دستگاه کپی شارپ، تعویض پیکاپ دستگاه کپی شارپ، انجام تنظیمات دستگاه و تعمیرات مرتبط با بورد، انجام شارژ‌های پودر سبک و سنگین دستگاه کپی شارپ، عیب‌یابی درام و انجام اصلاحات پس از بررسی دستگاه، تعویض و تعمیر انواع قطعات فنی دستگاه کپی شارپ و … .

 

تعمیر پرینتر شارپ

مرکز تعمیر پرینتر شارپ به دلیل همکاری با تیمی از زبده‌ترین کارشناسان تعمیر که پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا را در اختیار دارند، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی تعمیرات پرینتر شارپ گشته است. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی-آموزشی، مهارت تعمیر این دستگاه را بر اساس متدهای روز دنیا آموخته و از این راهرو موفق به بازیابی کیفیت پرینترهای معیوب شارپ به بهترین نحو ممکن گشته‌اند.

مدیریت مرکز تعمیر پرینتر Sharp به دلیل اطمینان از عملکرد و مهارت فنی کارشناسان خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی و ضمانت نموده است. پشتوانه نمایندگی شارپ در ارائه تخصصی ترین خدمات به مشترکان خویش، تلاشهای تیمی زبده ترین کارشناسان تعمیر و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات است. برخورداری این مجموعه  از چنین ویژگی هایی سبب گشته تا خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر پرینتر شارپ در بالاترین سطح کیفی ممکن قرار گیرد.

 

شارژ کارتریج دستگاه کپی شارپ

شارژ کارتریج شارپ یکی دیگر از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی شارپ است که با رعایت استانداردهای ذکر شده از سوی شرکت سازنده و با استفاده از برترین مواد مصرفی انجام می پذیرد. استفاده از بهترین تونرها و رعایت استانداردهای این حوزه سبب گشته تا واحد شارژ کارتریج sharp و البته سایر واحدهای این مرکز بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردند که دستگاه چاپ مورد استفاده‌شان نیازمند سرویس ها و خدمات جانبی گشته است.

متقاضیان این سرویس می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تخصصی شارژ کارتریج شارپ تماس گرفته و پس از ذکر نوع و مدل دستگاه، سرویس های تخصصی مربوطه را دریافت نمایند. قویاً توصیه می شود سرویس های مرتبط با شارژ کارتریج شارپ توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص انجام شود. نبود دانش و تخصص کافی در این زمینه و استفاده از ابزارهای عمومی (مثل انبردست، پیچ‎گوشتی و چکش) به جای ابزارهای تخصصی و احیاناً ضربه زدن‌های بی‎مورد، باعث خرابی کارتریج می‎شود.

 

شارژ کارتریج دستگاه کپی شارپ

شارژ کارتریج شارپ یکی دیگر از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی شارپ است که با رعایت استانداردهای ذکر شده از سوی شرکت سازنده و با استفاده از برترین مواد مصرفی انجام می پذیرد. استفاده از بهترین تونرها و رعایت استانداردهای این حوزه سبب گشته تا واحد شارژ کارتریج sharp و البته سایر واحدهای این مرکز بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردند که دستگاه چاپ مورد استفاده‌شان نیازمند سرویس ها و خدمات جانبی گشته است.

متقاضیان این سرویس می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تخصصی شارژ کارتریج شارپ تماس گرفته و پس از ذکر نوع و مدل دستگاه، سرویس های تخصصی مربوطه را دریافت نمایند. قویاً توصیه می شود سرویس های مرتبط با شارژ کارتریج شارپ توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص انجام شود. نبود دانش و تخصص کافی در این زمینه و استفاده از ابزارهای عمومی (مثل انبردست، پیچ‎گوشتی و چکش) به جای ابزارهای تخصصی و احیاناً ضربه زدن‌های بی‎مورد، باعث خرابی کارتریج می‎شود.

اخبار نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ این امکان را فراهم نموده است که تازه ترین اخبار این کمپانی در اختیار کاربران گرامی قرار بگیرد. در این قسمت کارشناسان پس از بررسی اخبار بهترین اخبار این کمپانی را برگزیده ودر اختیار کاربران گرامی قرارِ خواهند داد.دستگاه های شارپ که به هردلیل دچار اختلال در عملکرد گشته اند در نمایندگی شارپ تعمیر وبازیابی خواهند شد. به عنوان مثال ،عیوبی که ممکن است به دلیل اختلال در نوسانات برق یا استهلاک در قطعات ایجاد گشته باشند.

متخصصان و کارشناسان تعمیر در نمایندگی شارپ به دلیل بهره‌مندی از سال‌ها سابقه و در اختیار داشتن به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و مشکلاتی هستند که در محصولات این شرکت پدید آمده‌اند. بخشی از تبحر کارشناسان تعمیر در نمایندگی شارپ به دلیل حضور در دوره‌های تعمیر تخصصی است که از سوی مدیریت این مرکز در سیکل‌های شش و دوازده ماهه برگزار می‌گردند.

این دوره‌ها جهت به‌روز‌رسانی دانش کارشناسان تعمیر نمایندگی شارپ و با حضور اساتید برجسته‌ی بین‌المللی یا ملی در حوز? الکترونیک، انفورماتیک و مکانیک برگزار می‌گردند. جدیدترین اخبار مرکز تخصصی شارپ  را در این قسمت مطالعه نمایید.

 

 مقالات تعمیرگاه تخصصی شارپ

نمایندگی شارپ  همواره در تلاش است تا در جهت رفع نیازهای کاربران گرامی گام بردارد. آن چه ما را خشنود می سازد رضایت شما هم وطن گرامی از نمایندگی شارپ  است. نمایندگی شارپ جهت دستیابی به مفهوم واقعیِ خدماتِ متمایز، دو بازوی توانمند دارد که به وجود آن‌ها بالیده و افتخارات خویش در این عرصه را مدیون حضور آن‌ها می‌داند.

بازوی نخست، کارشناسان بخش فروش هستند که با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌های کاربران هستند. بازوی دیگر، کارشناسان تعمیر هستند که به دلیل برخورداری از دانش فنی مورد نیاز قادر به رفع و ترمیم غالب عیوب و ایرادت ایجاد شده در تولیدات کمپانی شارپ هستند. کارشناسان تعمیر در نمایندگی شارپ ، به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات سازگار و متناسب با هریک از محصولات شارپ، توانایی آن را دارند تا در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به تعمیر و ترمیم محصولات شارپ بپردازند.

مقالات این بخش ازبین بهترین مقالات این کمپانی برگزیده شده اند و  به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفته اند. مطالعه ی ویژگی های نمایندگی شارپ  و مقالات تعمیرگاه تخصصی شارپ کاربران عزیز را  در استفاده ی بهتر و بهینه تر از محصولشان یاری  خواهد کرد.

جدیدترین محصولات شارپ

در این قسمت به معرفی محصولات کمپانی شارپ از دیروز تا به امروز می پردازیم . جدیدترین مدل ها ی محصولات شارپ همزمان با ورود به بازار در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد گرفت . کاربرانی که به دنبال خرید محصولات این کمپانی هستند، با مطالعه ی این پیج از ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری هر محصول مطلع گشته و با آگاهی کامل دست به انتخاب خواهند زد.. این شرکت طیف وسیعی از محصولات و کالاهای الکترونیکی را تولید می کند.

جالب است بدانید که شارپ به معنی تیز می باشد. شرکت شارپ پیشینه ای دیرین داشته واز شرکت های قدیمی است. در سال های اخیر شارپ  به عنوان تولید کننده ی محصولات اداری و کپی مطرح بوده است و ازین نظردر جایگاه دوم جهان قرار دارد. همچنین این شرکت با تلاش های شبانه روزی خود توانسته است سهم بزرگی در تولید دستگاه‌ها و اجاق‌های بخارپز و تولید سلول‌های انرژی خورشیدی را به خود اختصاص دهد. تلویزیون از دیگر محصولات عمده ساخت کمپانی شارپ می باشد.

مطالعه ی این قسمت برای کاربرانی که در پی یافتن جدیدترین اطلاعات در ارتباط  محصولات شارپ  هستند و یا می خواهند اطلاعاتی در ارتباط با اولین محصولات کمپانی شارپ  کسب نمایند، بسیار مفید خواهد بود. جهت مطالعه ی ویژگی های جدیدترین محصولات شارپ با ما همراه شوید.

 

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران ، پیشرو در تعمیرات فوق تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک مدت هاست به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح بوده است.  آنچه که موجبات موفقیت این مجموعه را فراهم کرده است اعتماد کاربران می باشد . این مرکز توانسته رضایت مشتریان را در تعمیر انواع برند ها جلب کند . مرکز سخت افزار ایران طی سالیان متمادی در تعمیر انواع لوازم الکترونیکی از جمله ؛ موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، پرینتر، اسکنر، دستگاه کپی ، تلویزیون و… فعالیت داشته و حسن نیت در ارائه ی خدمات و احترام به حقوق مشتریان اثبات نموده است.

این مرکز جهت تعمیر محصولات مختلف برندها از متخصصین تعمیر همان محصولات بهره می گیرد. به عنوان مثال ؛ تعمیر موبایل فقط توسط متخصصین تعمیرموبایل انجام می شود که علاوه بر داشتن سال ها تجربه در زمینه ی تعمیرات موبایل ، دوره های فوق تخصصی لازم را نیز گذرانده اند . علاوه بر این ؛ در این مرکز خدمات هر یک از برندها به متخصصین مربوط به همان برند سپرده می شود که تسلط کامل به قطعات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه ها را دارند . لذا با طیب خاطر می توانید تعمیرات دستگاه خود را به مرکز سخت افزار ایران بسپارید.

 


نوشته شده در سه شنبه 97/10/18ساعت 3:2 عصر توسط کپی ماشینری نظرات ( ) |