سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرکز تخصصی تعمیرات سخت افزار ایران

تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا با توجه به این که پرینتر امروزه از ملزومات اساسی سازمان ها و ادارات مختلف می باشد. باید توسط مهندسین و متخصصین خبره در تعمیرات پرینتر انجام گردد. نمایندگی کونیکا مینولتا خدمات تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا را  به صورت تخصصی و با استفاده از ابزارآلات مدرن، انجام می دهد. جهت تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا، برترین مهندسین و متخصصین کشور را فراخوانده ایم، تا با ارائه ی خدماتی درخور شما هم وطنان گرامی یاری گر شما در جهت رفع مشکلاتتان باشیم.

پرینترهای کونیکا مینولتا در انواع و مدل های مختلف در بازار موجود می باشند. کارشناسان نمایندگی کونیکا مینولتا، با عملکرد انواع پرینترهای کونیکا مینولتا آشنایی کامل دارند و دوره های تخصصی تعمیرات پرینتر  کونیکا مینولتا ، در سیکل های متفاوت جهت به روز رسانی دانش متخصصان این حوزه برگزار می گردد.

 

 

 

 

واحدهای تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا 

تعمیرات کونیکا مینولتا در  دو واحد مجزا و توسط متخصصین محصول مورد نظر انجام می گردد. به عنوان مثال برای  تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا ، برترین متخصصین در تعمیرات پرینتر را به همکاری فراخوانده ایم.  هدف  مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا   ارائه ی خدماتی با کیفیت در کنار گارانتی کلیه ی خدمات به مشتریان گرامی می باشد. به این ترتیب رضایت مشتریان هم در خرید محصولات و هم در بخش پشتیبانی پس از خرید محصول جلب خواهدشد. مدیریت نمایندگی کونیکا مینولتا در انتخاب کارمندان خود دو عنصر تخصص و تعهد را در نظر گرفته است.

ازهمین رو کارمندان نمایندگی کونیکا مینولتا در بخش های مختلف این نمایندگی از بین متعهدترین و با اخلاق ترین افراد برگزیده شده اند. در این صفحه با خدمات مختلف واحد تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا در بخش های مختلف اخبار ، مقالات ، محصولات و پاسخگویی به پرسش های متداول آشنا خواهید شد. جهت آشنایی با خدمات واحد تعمیرات کپی کونیکا مینولتا به صفحه ی مربوط به آن مراجعه نمایید.

 

 

خدمات واحد تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا بدین شرح است :

 

  • گردزدایی، پاک‌سازی، روغن‌کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه‌سازی عملکرد پرینتر و نیز جلوگیری از استهلاک  پرینتر کونیکا مینولتا
  • تهیه و ارائه‌ی انواع شارژ مواد مصرفی پرینتر
  • تعمیر پرینتر کانن، شامل تعویض قطعات مصرفی پرینترها و اسکنرها با قطعات اورجینال و اصلی
  • تعمیر پرینتر کانن شامل تعمیرات درام کیت پرینترهای لیزری رنگی
  • رفع خطاهای رایج در بوبین در مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا
  • تحلیل و بررسی عیوب مربوط به پنل چاپگر
  • بررسی نوار انکودر  و رفع عیوب آن
  • رفع ایرادات مربوط به پلیت تایمینگ و ….
  • شارژ کارتریج پرینتر کونیکا مینولتا
  • بررسی و اصلاح ایرادات نوار انکودر پرینتر کونیکا مینولتا
  • تعمیر پرینتر در محل شامل کلیه قطعات الکترونیکی و مکانیکیِ پرینترهای لیزری، سوزنی، جوهرافشان
  • تعمیر پرینتر کانن شامل کلیه تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری
  • بررسی بلوک دیاگرام و بخش‌های مختلف پرینتر کونیکا مینولتا
  • اصلاح نواقص مربوط به داکتر بلید
  • اصلاح و شناسایی خطاهای مربوط به ریبون پرینتر کونیکا مینولتا
  • تعمیر پرینتر کانن شامل تعمیرات تخصصی برد انواع پرینتر فرمتر، پاور، برد فکس
  • حذف و نصب دوباره‌ی دایور پرینتر جهت سازگاری بیشتر با سیستم عامل

 

تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا و دیگر اخبار

واحد تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا ، پرینتر شما را در اسرع  وقت و با استفاده از تجهیزات مدرن انجام خواهد داد. با توجه به گسترش صنعت چاپ و گسترش دامنه ی استفاده از پرینترها ، هر لحظه شاهد معرفی تجهیزات جدید با فناوری های نوین به بازارهای جهانی هستیم. ازین رو مطالعه ی اخبار مرتبط با دنیای چاپ برای کاربران این محصولات بسیار مفید خواهد بود.اگر شما نیز از علاقمندان این حوزه هستید می توانید با مراجعه به بخش زیر اخبار و رویدادهای مرتبط با این حوزه را پیگیری نمایید.

 کارشناسان ما ، در مرکز تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا، جدیدترین رویدادهای این حوزه را رصد کرده و آنها را با شما به اشتراک می گذارند. کاربران گرامی این محصول به یاد داشته باشند که در صورت بروز هر گونه نقص و اختلال در عملکرد این محصول می بایست از مراجعه به مراکز غیرمجاز خودداری کرده و خدمات مورد نیاز خویش را صرفاً از نمایندگی ها مجاز و استاندارد دریافت نمایند. به کاربران گرامی توصیه می نماییم اخبار دنیای ماشین های اداری و تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا را در این قسمت مطالعه نمایند.

 

انواع پرینتر کونیکا مینولتا و دیگر محصولات

کمپانی کونیکا مینولتا به تولید پرینتر در انواع و مدل های مختلف می پردازد. ازین رو آشنایی با مدل های مختلف این پرینترها هم برای کسانی که این دستگاه ها را تعمیر می کنند و هم برای افرادی که قصد خرید یکی از این مدل ها را دارند ، بسیار مفید خواهد بود. ازین رو متخصصین تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا در این بخش ، به معرفی ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری پرینترهای کونیکا مینولتا می پردازند. همچنی نقاط قوت و ضعف هرمحصول مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پیش از انتخاب پرینتر حتما ویژگی ها ی آن را با نیاز خود تطبیق دهید و پرینتری انتخاب کنید که متناسب با نیازتان باشد. نمایندگی کونیکا مینولتا علاوه بر معرفی پرینتر سایر محصولات این برند را نیز به شما معرفی خواهد نمود. شما را به مطالعه ی بخش انواع پرینتر کونیکا مینولتا و دیگر محصولات دعوت می نماییم.

 

سوالات متداول تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا

 در بخش سوالات متداول می توانید رایج ترین پرسش هایی را که ممکن است برای هریک از کاربران پرینتر اتفاق بیفتد مطالعه نمایید. پرسش ها از بین کاربردی ترین سولات کاربران انتخاب شده و دراین قسمت در اختیار شما کاربران گرامی قرار می گیرد. سوالات کاربران به دو دسته ی تخصصی و عمومی تقسیم می شود ، بخش تخصصی مربوط به تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا است. تعمیرکارانی که در ارتباط با تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا پرسش یا ابهامی دارند می توانند سوالات خود را مطرح نموده و منتظر پاسخ کارشناسان باشند.

هم چنین کاربران عادی پرینتر کونیکا مینولتا ، در صورتی در ارتباط با عملکرد دستگاه خود سوالی دارند و یا می خواهند با قطعات مختلف دستگاه خود آشنا شوند می توانند پاسخ پرسش های خود را در این بخش بیابند. مطالعه ی سوالات متداول این بخش را به کاربران گرامی پیشنهاد می نماییم.

 

 

منبع:  konicaminolta.copymachine.ir

تعمیرات پرینتر 


نوشته شده در شنبه 97/10/15ساعت 3:47 عصر توسط کپی ماشینری نظرات ( ) |