سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرکز تخصصی تعمیرات سخت افزار ایران

تعمیرات گوشی HTC   در این مرکز با بهره‌مندی از به‌روزترین تجهیزات تعمیر و با حضور کارشناسانی انجام می‌پذیرد که ضمن دارا بودن سال‌ها سابقه تعمیرات، به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی-آموزشی متعدد، متدهای نوینی در تعمیر گوشی‌های HTC آموخته‌اند و با به‌کارگیری آن‌ها موفق به رفع غالب اشکالات نرم‌افزاری و به ویژه سخت‌افزاری گوشی‌های HTC گشته‌اند.

روند تعمیرات گوشی HTC در این مرکز با توجه به در اختیار داشتن دو آیتم ضروریِ «مهارت کارشناسان» و «تجهیزات پیشرفته» از بالاترین سطح کیفی ممکن برخوردار بوده و تاکنون توانسته است با تمدید و بازیابی کیفیت اولیه بسیاری از گوشی‌های HTC رضایت و توجه بیش از پیش کاربران این برند را کسب نماید.

 

تعمیرات نرم افزاری موبایل htc

تعمیرات نرم افزاری موبایل htc ، در بر گیرنده مجموعه اقداماتی است که در راستای رفع مشکلات غیر سخت افزاری این محصول انجام می گردد. تکنسینی که این کار را انجام می دهد، باید از دانش تخصصی و تجربه کافی در این حوزه برخوردار باشد؛ در غیر این صورت ممکن است دچار اشتباهی جبران ناپذیر شده و گوشی را غیر قابل استفاده نماید.

نمایندگی اچ تی سی ضمن اشراف بر تبعات این مساله، از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات موبایل برای ترمیم نرم افزاری این دستگاه دعوت به عمل آورده است. به این ترتیب شما عزیزان می توانید اطمینان داشته باشید که کلیه اختلالات موبایل شما نظیر فرمت شدن اطلاعات، ویروسی شدن، کرش کردن و مواردی از این دست، به تخصصی ترین شکل ممکن برطرف خواهد شد. مرکز تعمیرات موبایل htc برای این منظور از مدرن ترین برنامه های روز دنیا استفاده می کند و جدید ترین متدهای تعمیراتی را به کار می بندد.

 

تعمیرات سخت افزاری موبایل htc

نمایندگی اچ تی سی، خدمات مربوط به تعمیرات سخت افزاری موبایل htc را نیز به کاربران این محصول ارائه می دهد. ترمیم و تعویض قطعاتی همچون ال سی دی، تاچ، گلس، اسپیکر، میکروفن، قاب و … را می توان به عنوان اصلی ترین اقدامات حوزه تعمیرات سخت افزاری این محصول بر شمرد. تعمیرکاران عهده دار این مسئولیت، از تجربه کافی در این زمینه برخوردار بوده و می توانند فرایند تعمیر و تعویض قطعات را بدون هیچ گونه خطا و اشتباهی انجام دهند.

به منظور تسریع کار و نیز افزایش بعد تخصصی تعمیرات، از پیشرفته ترین دستگاه ها و ابزار آلات روز دنیا در این فرایند استفاده می شود. در صورت بروز هرگونه مشکل یا ایراد در قطعات و بخش های ذکر شده موبایل خود، ضمن مراجعه به نمایندگی اچ تی سی، از با کیفیت ترین سرویس ها در زمینه تعمیرات سخت افزاری موبایل htc خود بهره مند گردید.

 

واحدهای تعمیرات htc

واحدهای تعمیرات htc عبارتند از واحدهایی که خدمات مرتبط با تعمیرات htc را به کاربران گرامی ارائه می نمایند. در بررسی‌های اولیه به‌نظر می‌رسد که تعمیرات HTC چندان پیچیده نباشد؛ از همین روست که مراکز غیررسمی بسیاری در سطح شهر ، مدعی تعمیر و ترمیم محصولات HTC می‌باشند. اما در سخنی کوتاه با مشتریان این مراکز – که از خدمات تعمیر ارائه شده در این مراکز استفاده کرد‌ه‌اند- می‌توان به اشتباهات فاحش تعمیرکاران مبتدی و اقدامات ناشیانه چنین مراکزی در ترمیم و تعمیر محصولات HTC پی برد.

عموماً کادرهای فنی فعال در مراکز تعمیراتی غیر مجاز، به دلیل عدم مهارت و تجربه و نیز نداشتن تخصص مربوطه، ضربات جبران‌ناپذیری به قطعات و تجهیزات دستگاه‌ها وارد می‌کنند. گزارش‌های متعددی نیز از تعویض قطعات دستگاه‌های مختلف در این مراکز وجود دارد که بررسی‌های ثانویه نشان داده است نیازی به تغییر و جابجایی‌ها آنها‌ وجود نداشته و دستگاه‌ با همان قطعه‌ی اصلی قادر به کار بوده است. به عبارتی دیگر تغییر و تعویض بسیاری از قطعات در این مراکز بدون ضرورت صورت می‌گیرد و متأسفانه قطعات جایگزین نیز عموماً تقلبی و با کیفیت پایین گزارش شده‌اند.

 از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از مراجعه به هر مرکز، از مجاز و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. دراین صفحه با خدمات واحد تعمیرات گوشی HTC  آشنا شدید ، جهت آشنایی با خدمات واحد تعمیرات تبلت htc وارد صفحه ی مربوط به آن شوید.

 

تعمیرات گوشی HTC و اخبار مرتبط با این حوزه

دراین بخش در جریان تازه ترین اخبار htc  قرار خواهید گرفت. در صورتی که شما نیز یکی از کاربران محصولات HTC می‌باشید و در حال حاضر دستگاه شما به هر دلیل دچار نقص و اختلال در عملکرد گشته می‌توانید با حضور در مرکز تعمیرات HTC از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید.

تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی HTC انجام می‌پذیرد. کارشناسان تعمیرات HTC با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال HTC و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری هریک از محصولات، توانایی آن را دارند تا هریک از محصولات معیوب HTC را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند.

 

معرفی مقالات در مرکز تعمیرات htc

معرفی مقالات در مرکز تعمیرات htc ، به این صورت است که کارشناسان در هنگم حضور در همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی ، مقالات کاربردی که جهت مطالعه ی کاربران مفید می باشد را گزنیش کرده و در این قسمت در اختیار کاربران گرامی قرار می دهند.

مقالات در دو بخش تخصصی و عمومی به کاربران ارائه شده و مطالعه ی آن برای کاربران در هر دو بخش تخصصی و عمومی مفید خواهد بود. مقالات عمومی شما را با قطعات مختلف محصول آشنا کرده و شیوه های نگه داری و مراقبت از آن را به شما خواهد آموخت. در مقالات تخصصی نیز شاهد ارائه ی متد نوین در تعمیرات htc هستیم که مطالعه ی برای کاربران تخصصی و تعمیرکاران htc مفید خواهد بود.

 

 

معرفی محصولات شرکت htc

Htc مخفف عبارت  High Tech Computer Corporation  یک شرکت تایوانی است که در سال 1997 توسط چروانگ و پیتر چو پایه گذاری شد . فعالیت های اولیه ی این شرکت در زمینه ی ساخت نوت بوک ها بود .  شرکت اچ تی سی در جهان به عنوان  تولید کننده ی موبایل، شناخته شده است و معمولا از این شرکت را به عنوان تولید کننده ی موبایل یاد می شود . این در حالی است که این شرکت تبلت نیز تولید می کند .

علاوه بر موبایل و تبلت  شرکت اچ تی سی  به سفارش شرکت های دیکر محصولاتی با برند آن ها نیز تولید می کند . از معروف ترین موبایل های تولید شده توسط این شرکت می توان به ، سری موبایل های HTC one  اشاره کرد . از میان تبلت های این برند ، تبلت HTC Nexus را می توان به عنوان پرطرف دارترین محصول در بین تبلت های این شرکت معرفی کرد.  در این قسمت به معرفی مشخصات مختلف سخت افزاری و نرم افزاری محصولات htc می پردازیم.

 

تعمیرات گوشی HTC و پاسخ گویی به پرسش های کاربران

کارشناسان مرکز تعمیرات گوشی HTC ، با معرفی و ورود هر یک از گوشی‌های جدید HTC به بازارهای بین‌المللی، طی یک دور? تخصصی-آموزشی با ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن دستگاه آشنا شده و شیوه‌های نوینی را در تعمیر و ترمیم آن می‌آموزند.

دوره‌های مذکور با حضور اساتید بین‌المللی تعمیر برگزار گشته و سبب ارتقاء دانش فنی و نظری کارشناسان این مرکز می‌گردند. از همین روست که به اذعان بسیاری از همکاران، مهندسان حاضر در مرکز تعمیرات گوشی HTC از معدود کارشناسانی هستند که قادر به عیب‌یابی صحیح تمامی دستگاه‌ها و پیاده‌سازی بهترین راهکار جهت رفع عیوب نرم‌افزاری و سخت‌افزاری گوشی‌ها ی HTC هستند.

 

 

برخی از خدمات واحد تعمیرات گوشی HTC

 

  • اصلاح نواقص موجود در دوربین‌ گوشی HTC
  • تعمیر و اصلاح کارت حافظه گوشی در مرکز تعمیرات گوشی HTC
  • برطرف کردن مشکل عدم خواندن سیم کارت از سوی گوشی در مرکز تعمیرات گوشی HTC
  • رفع مشکلات مربوط به اسپیکر گوشی اچ تی سی
  • رفع مشکلات بلوتوث گوشی HTC
  • اصلاح مشکلات ویبره گوشی HTC
  • رفع و تعمیر نواقص مربوط به میکروفن و اسپیکر گوشی HTC
  • تعویض و یا تعمیر صفحه نمایش گوشی HTC
  • رفع مشکلات هنگ کردن گوشی HTC
  • رسوب‌زدایی موبایل
  • ریست کردن گوشی HTC
  • تعمیر سوکت USB در مرکز تعمیر گوشی


    • تأمین قطعات و کنترل کیفیت گوشی HTC
    • کنترل کیفیت تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات گوشی HTC
    • اطلاع‌رسانی ضروری به صاحب دستگاه از طریق تلفن و سامانه پیامکی
    • رفع مشکلات مربوط به صفحه نمایش گوشی HTC
    • اصلاح مشکلات آنتن‌دهی موبایل
    • رفع مشکلات مربوط به سیم کارت در مرکز تعمیرات گوشی HTC
    • ترمیم و یا تعویض باتری گوشی HTC
    • انجام تست‌های مربوط به تغذیه قطعات موبایل
    • فلش کردن و نصب نرم افزار گوشی HTC
    • بازیابی تنظمیات کارخانه سازنده در مرکز تعمیرات گوشی HTC
    • تست و بهینه‌سازی ولتاژ موبایل
    • انجام مشاوره‌ در زمینه قطعات سخت‌افزاری و سیستم نرم‌افزاری

    منبع: htc.tamirmobile.com

  • نوشته شده در یکشنبه 97/10/16ساعت 3:48 عصر توسط کپی ماشینری نظرات ( ) |